Prodavnica | faq
  • Facebook
  • Google+

NAJČEŠĆA PITANJA

Da li se dobijaju pogodnosti ili popusti na veće porudžbe?

Da.

Uz naručenih 10 i više pelenica dobijate jednu podlogu za presvlačenje beba i dve portiklice.

Uz naručenih 15 i više pelenica dobijate jednu podlogu za presvlačenje beba, dve portiklice i jednu gratis OS pelenu sa ulošcima.

Uz naručenih 20 i više pelenica dobijate jednu podlogu za presvlačenje beba, dve portiklice i dve gratis OS pelene sa ulošcima.

Uz 10 pari tufera za doilje dobijate gratis mini neseser.

Pokloni koji dobijate idu sa dezenima po našem izboru i automatski ga dodajemo na vašu porudžbu.

 

Koliko pelenica mi je potrebno za jedno dete?

U praksi se pokazalo da je dovoljno oko 20 komada pelena i 3-4 zaštitnih gaćica. Najlakši način da izračunate koliko vam je potrebno pelenica je da broj potrošenih pelenica pomnožite sa 3 (npr za dan potrošite 7 komada, sutradan isto, uveče ih stavite u mašinu na pranje i treba da vam ostane još nekoliko komada dok se predhodne operu i osuše... Zgodnije je kad dva dana skupljate pelenice za mašinu jer u tom slučaju mašina ne radi poluprazna a vi imate vremena da operete i ostali veš.)

 

Da li je moguće poručiti iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine ... ili neke druge zemlje?

Za neke zemlje postoji mogućnost poručivanja. Ukoliko niste iz Srbije kontaktirajte me dodatno preko e-maila gde ćete dobiti sve potrebne infornmacije o načinu slanje i plaćanja paketa.

 

Da li je moguća kupovina na rate, odloženo plaćanje?

Za sad nismo u mogućnosti da vam pružimo tu uslugu.

 

Da li mogu da dobijem račun kako bih ostvarila mogućnost na povrat PDV-a za dečiju opremu?

Ne, registrovana sam kao preduzetnik i nemam obavezu da imam fiskalnu kasu pa vam stoga ne mogu izdati račun kao fizičkom licu.

 

Da li možemo negde uživo da vidimo vaše proizvode?

Za sad možete da vidite naše proizvode samo u Novom Sadu u našoj radionici (Kosančić Ivana 7. lokal br 4 -uvučen u zgradu) Ukoliko želite da nas posetite nije na odmet da se predhodno najavite kako bi sigurno bili u radionici. Kontakt telefon je 069 2 555 879 - Marija Asodi

Očekujemo Vas :)

 

Kako poručiti proizvode?

Nakon što ste se odlučili za određeni proizvod podesite količinu proizvoda, zatim kliknite na dugme stavi u korpu, automatski ćete biti prebačeni na stranicu gde imate tabelarni prikaz proizvoda koje želite da poručite. Tu možete korigovati količinu ili se vratiti na kupovinu u e-shop i dodati još proizvoda u korpu. Nakon što ste proverili količinu i vrstu proizvoda (ujedno će vam se iskazati i cena vaše željene porudžbe) možete kliknuti na naruči. Otvoriće vam se formular koji treba da popunite (vaši podaci za slanje paketa). Ukoliko želite nešto specijalno da nam naglasite (npr da želite aplikaciju na proizvod, da želite drikere u određenoj boji, da vam odgovaraju određeni dani za prijem paketa, da vam stigne do 12 ili 19 časova... šta god mislite da je bitno da znamo.) Ukoliko ste ostavili poruku sigurno ćete biti kontaktirani da potvrdimo da li smo u mogučnosti da vam izađemo u susret.

Dostava i način plaćanja?

Nakon prijema vaše porudžbe paket će vam biti poslat najkasnije u roku od 10 radnih dana. Ukoliko iz bilo kog razloga nismo u mogućnosti da vam isporučimo u okviru navedenog vremena bićete kontaktirani u cilju pronalaženja najboljeg rešenja.

Paketi se šalju preko pošte, Post Express-om, pouzećem, što znači da plaćate vrednost paketa i poštarine po preuzimanju paketa. Pošta isporučuje pakete na većinu adresa, a ukoliko vas ne nađu na adresi u obavezi su da vam ostave obaveštenje gde možete da pokupite vaš paket u naredna 5 radna dana.

Ukoliko dođe do bilo kakvih problema pri isporuci, molim vas da nas obavestite.